21 Januari 2015 // 21:31

BATHROOM INSPO

Inspiration Interior


Om några veckor går mitt flyttlass mot Göteborg. Jag har äntligen funnit en studentlägenhet 1 min från Chalmers. Den har jag tillgång till fram tills sommaren. Att få flytta hemifrån känns fantastiskt roligt. Nu får jag chansen att skapa mitt eget lilla hem på 30 kvm. Den begränsade ytan ser jag som en kul utmaning. Studentlägenheter är långt ifrån drömboenden om man är inredningsintresserad. Men det är bara att göra det bästa av situationen. Ovan har jag samlat fina inredningsdetaljer jag bland annat beställt från H&M Home (Tack för er fantastiska hemkollektion!!). Beställde påslakan, tandborstmuggar (se bild), en matta, handdukar (se bild), ett grått duschdraperi och lite annat smått och gott. Parfymen och ljuset från Diptyque äger jag redan. Tvålen ska jag köpa. Det enda som saknas är alltså ett helkaklat badrum med mässingdetaljer. Det lär dröja... Men vatusan. Detta kommer nog bli toppen! Återkommer med mer lägenhetsuppdate. Mycket är på G just nu! Spännande... 

Kommentera här: