26 Februari 2014 // 23:13

260213

Weekday

Hejsan. För tillfället är läget kaos vilket märks på min uppdatering. De sista 60h har jag ungefär sovit 6. Vilket beror på att jag ägnat all vaken tid åt kokboken jag skriver (ja jag vet, jäkla tjöt om den där kokboken, men den råkar vara en stor del av mitt liv just nu...). Idag lämnade jag första provtrycket till tryckeriet med blandade känslor. Jag är så nervös och samtidigt exalterad och taggad. Äntligen är det snart klart.
Annars har jag fått mina tapeter och planerar att slänga upp dem i helgen. Det ska bli otroligt spännande. Så fort jag kommit iordning ska jag leverera ordentliga bilder på mitt rum. Det har hänt en del sedan jag senast postade bilder därifrån. 
Hoppas er vecka är bra. Till helgen väntar kanon-planer och även nästa vecka verkar bjuda på trevliga aktiviteter. Det ser jag mycket fram emot. Dessutom är det bara 100 dagar kvar till studenten... Vart tar tiden vägen? Jag vill bara rycka i en nödbroms. 

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Måste bara berömma dig för en otroligt fin och inspirerande blogg!

Svar: Det var roligt att höra, tack så mycket!
Julia Gustafsson

Kommentera här: