20 April 2013 // 13:51

VICTORIA'S SECRET

New
 
Här kommer äntligen bilder på vad jag köpte på Victoria's Secret i London. Totalt blev det tre par trosor, alla i samma modell fast i olika färger. Jag har nämligen en thing for den här modellen och det är det jag trivs allra bäst i. De vita fotograferade jag dock inte då de är precis likadana som de två andra paren. 
 
Även om jag gillar dessa trosor supermycket är jag lite skeptisk till hur hypat Victoria's Secret har blivit. De gör fina underkläder, men en del saker jag ju bara för mycket. Klassiska underkläder i dova färger faller mig mycket mer i smaken och därför är inte Victoria's secret favoriten. Då köper jag hellre en bh på NK i samma prisklass som är mer sofistikerad. Dessutom är jag inget fan av deras Bodysplash... Jag äger själv två små flaskor och tycker att de är alldeles för sötsliskiga i dofterna. Det känns mer som en första parfym man köper i högstadiet, snarare än något jag vill spruta på mig under gymnasieåren. Därför blir de ståendes här hemma och används väldigt sällan tyvärr.
 
Jag håller mig alltså till trosor från Victoria's Secret, som faktiskt håller bra kvalitét och är väldigt sköna. Samtidigt som jag fortfarande är en av dem som upskattar deras mycket underhållande modevisning som hålls årligen. Men någon tvättäkta VS tjej kommer jag aldrig bli, och därför får jag nöja mig med att kånka runt på deras allra minsta påse när jag är på besök i London. 

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

Guud vad skönt att det är någon annan som tycker så, hypen kring vs är ju alldeles för mycket!

Svar: Ja den börjar bli överdriven och lite smått irriterande! Så överdrivet bra är det ju faktiskt inte :)
Julia Gustafsson

2 Anonym:

skriven

Vad tycker du att man ska ha på fötterna i vår? OCh vilka väskor gillar du? :)

Svar: Oj, svår fråga. Själv traskar jag runt i gummistövlar när det regna, mina R.M. Williamsboots till vardags och ballerinor och Converse som komplement. Är det något jag tycker man ska satsa på så är det ett par fina ballerinor! De passar på årets studentfiranden, till vardags, på stan, på fest - till allt. Jag älskar Michael Kors klassiska väska i alla färger men rådiggar även Campomaggios fantastiska skinnväskor. Annars har Zara en helt underbar batikväska för 400 som jag kärat ned mig i. Så tygväskor i batik och skinnväskor i färg eller klassiskt brunt gillar jag mycket. Dock håller jag mig ifrån Svart, användbart men tråkigt och inte smickrande! Kramar :)
Julia Gustafsson

3 Maja:

skriven

Kan inte du ge lite tips på bra bloggar? Kramis

Svar: Jag ska försöka så gott jag kan, det är inte lätt när tiden är knapp för tillfället men jag ska försöka kämpa på! Kram :)
Julia Gustafsson

4 Agnes:

skriven

Hej!
Jag ska snart åka till USA och jag skulle behöva tips på bra shopping?
Kram!

5 Therese:

skriven

Har du tumblr? Vad heter du där isåfall?

6 Anonym:

skriven

Din blogg hade varit så mycket bättre om du uppdaterade oftare!

7 t:

skriven

uppdatera mera! :)

8 Vera:

skriven

Har du instagram? Kan du inte uppdatera bloggen mera??

9 L:

skriven

Saknar din uppdatering med snygga outfits och fina bilder... :(

10 Mimmi:

skriven

Hoppas att du hittar motivationen igen, din blogg är ju så himla GRYM!! Jag får ta och läsa om alla inlägg under tiden, vet hur det kan vara när man varken har tid till att skriva eller aning om vad man ska skriva. ;)

11 Amanda:

skriven

Juliaaa! Jag saknar din fina uppdates och allt där omkring, men jag hoppas liksom andra att du finner blogglädjen igen! Din blogg är en av mina favoriter och man blir så glad av att bara se på dina underbara bilder :) Sköt om dig, kram

12 Linda [fotoblogg]:

skriven

Åh, vill ha en body mist därifrån!
Skulle du kunna vara jätte gullig och göra mig en tjänst som endast tar några sekunder? Rösta då på nummer 13 i denna tävling http://ainaphoto.blogg.se/2013/june/finalisterna-till-fototavlingen.html#comment man röstar i en "röstruta" längst ner i inlägget. Som tack får de som röstar en länk, om de skriver att de gjort det i mitt senaste inlägg! :D Kram

Kommentera här: