30 September 2012 // 11:52

SHOOT

Photography



 

Bilder på superfina Maria som jag tog förra sommaren - dock med ny redigering 
 
Dagens planer är spikade. Klockan halv två ska jag ta ett tåg till Lidköping för att fota lite porträtt på två fina tjejer. Vilka det är får bli en överraskning till senare, då jag hoppas att resultatet ska bli bra nog att visa upp här. Varje gång jag ska fotografera är det lite pirrigt. Det är alltid lika spännande och se om man kan hitta det där perfekta ljuset och de rätta miljöerna. Vissa dagar är det svårare. Därför hoppas jag nu på att några mer moln dyker upp på himlen för att hjälpa mig att filtrera bort det starka solljuset. Samt att vi slipper frysa ihjäl när vi plåtar. Det blåser nämligen rejält ute! Det rådde lite andra förhållanden då jag tog bilden ovan på Maria. Då var det varmt och solen höll precis på att gå ned vilket gav ett fantastiskt varmt ljus i bilden som jag älskar. Resultetet från idag lär skilja sig en hel del, men jag hoppas att vi ska få till något grymt tillsammans! CYA. 
 

Kommentarer:

1 Maria Längfors:

skriven

åh va gullig du är fina julia!! hoppas att du mår bra så får vi träffas i veckan, kramar!!

Svar: Du ska få alla dessa bilder när jag har redigerat klart dem, hittade dem på en hårddisk och blev lyrisk! Det fanns så många fina som jag inte ens öppnat innan, men nu blir det andra bullar. Detsamma vi ses i veckan! :) Många kramar!
Julia Gustafsson

Kommentera här: