27 November 2012 // 20:48

PORTKOD 1321

Litterature & movies Weekday
 

Ååå, nu har jag suttit i två timmar och dagdrömt. Har kollat igenom hela serien Portkod 1321 på Svt Play och är helt i min egna värld. Jag vill också ha sommar och sol, en härlig crush och fjärilar i magen. Antingen har ni redan sett den, läst om den på x antal andra bloggar eller så har ni inte hört talas om denna fina serie. Och om så är fallet har ni två timmars härligt tittande framför er. Egentligen är jag inte så förtjust i svenska serier men en sån här energikick är aldrig fel. Speciellt inte när man kan känna igen flera av skådisarna från gamla godingar som Livet Enligt Rosa (Jajjemän, snyggingen Fredrik Åsblom är tillbaka) och skitstöveln från Hipp Hipp Hora (Varför är alltid badboysen snygga? Jag säger bara - Marcus Hasselborg..) 
 
Vad jag är sämst på att blogga och bäst på att tipsa om onödiga grejer? Skärpning. Men det här är faktiskt ett bra tips, jag lovar... Hihi. 

Kommentera här: