23 September 2012 // 19:39

STARBUCKS COFFE CO.

Travel Weekday
 
 
Hejsan. Idag har jag legat på latsidan. Började dagen med att åka ut i skogen och gå 6km powerwalk med mammsen. Sedan har jag inte gjort många knop. Men det är skönt det också. Och jag fortsätter på samma spår. Min söndagkväll är en mix av TV-häng framför X-factor och Viasat Golf tillsammans med en hemmagjord kopp varm choklad med så mycket smarrigt i. Jag njuuuter. Speciellt när jag får dricka den från min favvomugg ifrån Starbucks. Senare väntar läsning ur min nya ELLE innan jag slår igen ögonen och ser till att ladda batterierna för den kommande veckan. Ha det fint. Kramis. 
 
Vill ni också dricka lika god choklad? Då är det bara att blanda följande:
 
3 dl mjölk
2 tsk muscovadosocker
2 krm kanel
2,5 tsk kakao
3 tsk vaniljsocker 

Kommentera här: